Merinovillaa!

Aina vaan blogitekstailuni tökkii, mutta yhä uudelleen yritän. Nyt kylläkin tietokoneella, joten pitäisi onnistua. Kännykällä ei onnistu ennen kuin tietokoneapumieheni tulee käymään viikon kuluttua.

Zara kehotti hankkimaan merinovillaisen kerraston matkaamme varten. Sen olen tehnyt ja olen niin innoissani sekä paidasta että housuista, että mieleni tekisi pitää niitä aamusta iltaan joka päivä! Materiaali on kevyttä, lämmittävää kosteanakin, kuin toinen iho. Itse asiassa minulla on sekä punainen että musta paita.

Lyhythihaisen merinopuseron hankin vielä, jos löydän jostain.

Zara opasti, että rinkkamme saa painaa vain kuusi kiloa. Se tarkoittaa sitä, että kaiken on oltava mahdollisimma kevyttä. Yöpaita minulla on vielä hankkimatta, monenlaista saan Zaralta lainaksi. Jatkossa voin hankkia itselleni, jos onnistun ja innostun jatkossa caminoimaan lisää.

Tällä hetkellä tärkeintä itselleni on se, että paranisin kunnolla räkätaudistani, niin että voisin tehdä kävelylenkkejä ja vahvistaa terveyttäni. Mutta Jumalan kädessähän kaikki on.

59 päivää, ja Zara, Sona, Astra ja minä tapaamme lentokenttähotellissa ja sitten lennämme mutkan kautta Portoon, Portugalin rannikolle. Jos Luoja suo.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Blogiviidakko

Vielä epäselvää